Its Tie – Dye Time!

8 May
A po ombre przyszedł czas na tie – dye! Czyli kolejny post z cyklu: Jak zrobić, żeby się nie narobić i żeby było tanio i modnie🙂 Po raz kolejny poszła w ruch butelka Ace i stare rurki. nogawki spodnie zawiązałam na supeł, do misko wlałam wybielacz i zamoczyłam spodnie. Ze względu na fakt, że przez supeł spodnie mają sporą objętość, co jakiś czas je przekładałam na różne strony. Generalnie nic prostszego! Efekt jaki jest sami widzicie😉 Jak dla mnie wolałabym, żeby były trochę jaśniejsze, ale jeszcze nic straconego, butelka Ace to w końcu kosz tylko 5zł. Do tych spodnie założyłam białą koszulę z sh, naszyjnik, który także sama zrobiłam i buty Asos. Spodnie typu tie – dye będą się nie tylko świetnie komponowały z bielą, ale także z hitowymi neonami, kwiatami oraz czernią🙂 Przypomnę, że tego typu spodnie pojawiły się w kolekcji Isabel Marant.

 

 

Udanego dnia!

Leave a Reply

